ZWROT TOWARU

 

Zwrotu towaru zgodnie z przepisami mogą Państwo dokonać w ciągu 14 dni od zakupu. Towar musi być nie naruszony i dostarczony do nas we własnym zakresie.
W przypadku zwrotów wymagających przewozu, jesteśmy w stanie zlecić taką usługę naszemu kurierowi. Całkowity koszt transportu pokrywa kupujący.
Jeśli zlecenie przewozu zwrotu chcieliby Państwo zlecić za naszym pośrednictwem, towar musi być odpowiednio przygotowany do transportu. Przesyłka musi zostać oklejona etykietą, którą Państwu przesyłamy mailem.
Zwrotu kosztów za towar dokonujemy przelewem po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki, jeśli wszystko jest w porządku (zgadza się ilość i stan tworu) zwykle nie trwa to dłużej niż 7 dni.
Zwrot bezpośrednio w naszym punkcie sprzedaży obsługiwany jest w takiej formie w jakiej zakupili Państwo towar ( kata/gotówka)
Podstawą wszelkich zwrotów jest posiadanie dowodu zakupu.

 

REKLAMACJE


Wszelkie reklamacje najlepiej zgłaszać do nas jak najszybciej po dostawie, telefonicznie lub mailowo. W przypadku widocznych uszkodzeń wskazane jest przesłanie do nas zdjęć. W przypadku dostawy kurierskiej niezbędny do zgłoszenia reklamacji jest protokół szkody spisany z kierowcą doręczającym.
Reklamacja może dotyczyć wyłącznie towaru nie użytego. Przed ułożeniem płytek należy sprawdzić ich powierzchnię, odcienie, wymiary poprzez porównanie płytek z różnych kartonów.
Po ułożeniu płytek, towar obejmuje już wyłącznie gwarancja producenta.

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.