DOSTAWA / ODBIÓR OSOBISTY/ ZAKUPY STACJONARNIE


Oferujemy Państwu dostawę zakupionego towaru na terenie całego kraju za pośrednictwem usług kurierskich przewozu paletowego. Doręczeniem przesyłki realizowane są w dni robocze zwykle w godzinach 10:00 – 17:00. Jeśli zależy Państwu na dostawie w konkretnym przedziale czasowym, prosimy o taką informację przy składaniu zamówienia – my przekazujemy ją kurierowi, a on stara się w miarę możliwości dostosować to tych uwag. Sposób realizacji usługi zależy od rodzaju przesyłki. Doręczenie przesyłki powinno odbywać się w miejscu, do którego jest możliwy dojazd samochodem ciężarowym o dopuszczalnej ładowności co najmniej 8 ton. Dojazd i miejsce dostawy powinno posiadać utwardzoną nawierzchnię, a o wszelkich możliwych utrudnieniach prosimy o informację przed złożeniem zamówienia.
Dostawy na terenie całego kraju odbywają się zwykle autem z windą, kierowca najbliżej gdzie może podjechać ściąga paletę z auta i w całości wózkiem paletowym odstawia w miejsce o utwardzonej powierzchni.
Z uwagi na koszty usług kurierskich, aby maksymalnie obniżyć Państwu koszty transportu oferujemy również dostawy własnym autem w granicach 100 km od naszej siedziby. Jest to zwykle dostawa busem z ręcznym rozładunkiem.
W każdym przypadku staramy się indywidualnie ustalać z Państwem warunki wykonania usługi dostawy towaru.

Zakupiony towar mogą również odebrać od nas Państwo sami, swoim transportem. Tu również wcześniejszy kontakt z nami ułatwi odbiór i czas załadunku.
Nie cały towar mamy dostępny na miejscowym magazynie. Towar, którym dysponujemy na miejscu w małych ilościach wydajemy od ręki, większe ilości niekiedy potrzebują czasu na przygotowanie.

Zapraszamy również do naszego sklepu stacjonarnego, gdzie nie tylko obejrzeć ale i dotknąć można większość oferowanego Państwu towaru na wzornikach.
Na miejscu obsługujemy płatności gotówkowe i kartą płatniczą.

 

 

ZWROT TOWARU

 

Zwrotu towaru zgodnie z przepisami mogą Państwo dokonać w ciągu 14 dni od zakupu. Towar musi być nie naruszony i dostarczony do nas we własnym zakresie.
W przypadku zwrotów wymagających przewozu, jesteśmy w stanie zlecić taką usługę naszemu kurierowi. Całkowity koszt transportu pokrywa kupujący.
Jeśli zlecenie przewozu zwrotu chcieliby Państwo zlecić za naszym pośrednictwem, towar musi być odpowiednio przygotowany do transportu. Przesyłka musi zostać oklejona etykietą, którą Państwu przesyłamy mailem.
Zwrotu kosztów za towar dokonujemy przelewem po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki, jeśli wszystko jest w porządku (zgadza się ilość i stan tworu) zwykle nie trwa to dłużej niż 7 dni.
Zwrot bezpośrednio w naszym punkcie sprzedaży obsługiwany jest w takiej formie w jakiej zakupili Państwo towar ( kata/gotówka)
Podstawą wszelkich zwrotów jest posiadanie dowodu zakupu.

 

REKLAMACJE


Wszelkie reklamacje najlepiej zgłaszać do nas jak najszybciej po dostawie, telefonicznie lub mailowo. W przypadku widocznych uszkodzeń wskazane jest przesłanie do nas zdjęć. W przypadku dostawy kurierskiej niezbędny do zgłoszenia reklamacji jest protokół szkody spisany z kierowcą doręczającym.
Reklamacja może dotyczyć wyłącznie towaru nie użytego. Przed ułożeniem płytek należy sprawdzić ich powierzchnię, odcienie, wymiary poprzez porównanie płytek z różnych kartonów.
Po ułożeniu płytek, towar obejmuje już wyłącznie gwarancja producenta.